marți, 23 octombrie 2012

LB. ROMANA III - ES PRINT - Caietul elevului - Unit. 1 Gata si vacanta!




Rezolvarea exercitiilor de la UNITATEA 1, LECTIA GATA SI VACANTA din caietul special pentru clasa a III-a intitulat LIMBA SI LITERATURA ROMANA -  CLASA A III-A - CAIETUL ELEVULUIEditura ES PRINT, Autori Mihaela Bucinschi si Gabriela Dumitru, Editia 2008

Limba romana - cl. III - Caietul elevului - Ed. Es Print' 98: 
Ex. 1/ pag. 4

a. Cat a fost vara de lunga m-am jucat cu prietenii si m-am bucurat de vremea buna. Am citit cate ceva, dar nu carti de scoala, ci tot felul de povestioare.
b. Cartea scolii gemea de copiii care se adunasera pe clase. Pe colegii mei de anul trecut i-am gasit repede. Erau mai inalti si mai voinici. Cand m-au vazut, s-au repezit la mine cu strigate de bucurie. Ma simteam fericit, ca un calator plecat de multa creme intr-o calatorie lunga si care acum se bucura ca s-a intors acasa la rude si prieteni.


Limba romana - cl. III - Caietul elevului - Ed. Es Print' 98: 
Ex. 2/ pag. 4

Dupa o vacanta lunga si frumoasa ne-am reintalnit bucurosi.
Copiii vin cu mare nerabdare la scoala.

Limba romana - cl. III - Caietul elevului - Ed. Es Print' 98: 
Ex. 3/ pag. 4

adie, aramii, vazduh, agale, zorit

Limba romana - cl. III - Caietul elevului - Ed. Es Print' 98: 
Ex. 4/ pag. 4

Am cumparat iute bilete si am intrat in sala de cinematograf.
Mama a pus ardei iute in borcanul cu muraturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu